نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 23:24

ظرفیت‌های اصحاب رسانه به خوبی استفاده نشده‌ است

رودسر-نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با مهم خواندن جایگاه خبرنگاران در آگاهی بخشی جامعه گفت: ظرفیت‌های اصحاب رسانه به خوبی استفاده نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد صفری ملک میان، عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معتقدم دولت و حاکمیت باید بتوانند از ظرفیت عظیم رسانه‌ها برای تبیین کارکردها و دستاوردهای نظام به خوبی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ما هنوز قدرت عظیم رسانه را در کشور جدی نگرفته‌ایم، افزود: متأسفانه از ظرفیت عظیم رسانه در کشور به خوبی استفاده نشده است.

صفری ادامه داد: جمهوری اسلامی در طی ۴۳ سال از عمر خود دستاوردهای زیادی داشته اما می‌بینیم برای بسیاری از مردم مجهول باقی مانده است.

وی به برخی اقدامات خود در حوزه نمایندگی رودسر و املش اشاره کرد و گفت: عملیات گاز رسانی به مناطق اشکورات در حقیقت یک انقلاب بزرگ در منطقه بوده است.

حجت الاسلام صفری از اختصاص ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تصفیه‌خانه طول لات رحیم آباد خبر داد و گفت: این پروژه به زودی قابل بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان رودسر شرایط خوبی را به لحاظ زیر ساخت‌ها شاهد هستیم از سفر معاون وزیر بهداشت طی روزهای آتی خبر داد و گفت: مطمئناً در این سفر منابع مالی و اعتباری به بخش بهداشت و درمان رودسر اختصاص خواهد یافت.

حجت الاسلام صفری تصریح کرد: اقدامات مؤثری در راستای اجرای پروژه فیبر نوری با هدف برخورداری از اینترنت پر سرعت در این شهرستان‌ها صورت گرفته شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438976

مهمترین اخبار ایران و جهان: