نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 17:56

برگزاری ۳۰ اردوی جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه عهد خدمت کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه از برگزاری ۳۰ اردوی جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه عهد خدمت کرمانشاه خبر داد.

قاسم امجدیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برگزاری اردوهای جهادی در سال‌های اخیر این باور را ایجاد کرده که جریان دانشجویی علاوه بر فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تحصیلی می‌تواند با کارهای جانبی و فوق برنامه در راستای تحقق بخشی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نظیر خدمت رسانی به مردم کم توان، فقرزدایی از جامعه و استفاده از نتایج و تخصص علمی جامعه دانشگاهی عمل کند.

وی افزود در همین راستا یک هزار و ۴۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان کرمانشاه در قالب ۱۵ تیم طی تابستان سال جاری به مناطق محروم و روستاهای مختلف اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه امید بخشی و رسالت تبیین را از جمله مهمترین اهداف و دستاوردهای دانشجویان در این اردوهای جهادی عنوان و تصریح کرد: ارائه خدمات درمانی، پیگیری مطالبات مردم روستا، خدمات عمرانی، آموزشی، مشاوره خانواده و فرهنگی از جمله خدمات ارائه شده توسط دانشجویان است.

امجدیان در پایان گفت: اردوهای جهادی یکی از رویش‌های مولد انقلاب اسلامی در راستای خودسازی فردی و اجتماعی دانشجویان، کسب تجارب جدید، برجسته سازی و شکوفایی توانایی و تقویت کار جمعی ست و همین امر موجب برنامه ریزی گسترده برای حضور دانشجویان استان کرمانشاه در این اردوها بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434276

مهمترین اخبار ایران و جهان: