نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 14:27

بیمه دی با ۲۷۰ مرکز درمانی استان مرکزی طرف قرارداد است

مدیر بیمه دی در استان مرکزی با اشاره به مراکز طرف قرارداد با این بیمه گفت: ۱۲ هزار مرکز طرف قرارداد در کل کشور و ۲۷۰ مرکز شامل بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، آزمایشگاه‌ها، داروخانه و... در استان مرکزی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محسن جعفری امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و زبان گویای مردم هستند و نقش مهمی نیز در پیشبرد اهداف ادارات و نهادهای خصوصی و غیرخصوصی دارند.

وی با اشاره به فعالیت‌های بیمه‌ها در کشور افزود: ۹۵ درصد شبکه فروش بیمه‌ها افراد کم‌کار و سیاهی لشکر هستند و تنها ۵ درصد افراد به صورت حرفه‌ای و با تخصص بالا مشغول به فعالیت هستند.

مدیر بیمه دی در استان مرکزی با اشاره به قرارداد بیمه دی با بنیاد شهید بیان کرد: قرارداد با بنیاد شهید به عنوان قراردادی ملی از آن نام برده می‌شود؛ در کل کشور یک میلیون و هفتصد هزار نفر از بنیاد و در استان ۴۵ هزار بیمه‌شده در این بخش وجود دارند که از مزایای بیمه با فرانشیز صفر بهره می‌برند.

جعفری با بیان اینکه یک تیم ۴۵ نفره در استان مرکزی به بیمه شدگان بنیاد شهید خدمت‌رسانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: این بیمه همچنین با قرارگاه خاتم، دانشگاه‌های آزاد،‌ دانشگاه علوم پزشکی خمین و... قرارداد همکاری دارد.

وی با اشاره به مراکز طرف قرارداد با بیمه ادامه داد: ۱۲ هزار مرکز طرف قرارداد در کل کشور و ۲۷۰ مرکز شامل بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، آزمایشگاه‌ها، داروخانه و... در استان مرکزی هستند.

مدیر بیمه دی در استان مرکزی اضافه کرد: بیمه دی در استان مرکزی با ۳ بیمارستان خصوصی، ۳ دی‌کلینیک، ۶۰ داروخانه و ۲۶ آزمایشگاه و همچنین ۱۰۰ پزشک متخصص در بخش‌های مختلف قرارداد دارد.

جعفری گفت: در بخش درمان در استان ۳۱ دفتر نمایندگی در شهرستان‌ها شامل اراک ۱۷ دفتر، ساوه ۴ و... وجود دارد که مجهز به میز خدمت هستند و در همان شهر خود خدمات بیمه‌ای دریافت می‌کنند و مدارکشان همان زمان به صورت الکترونیکی دریافت،‌ تایید و ارزیابی و در زمان مقرر پرداخت می‌شود و در تمام این مراحل بیمه‌شدگان از طریق پیامک از روند کار اطلاع می‌یابند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433976

مهمترین اخبار ایران و جهان: