نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 22:45

خبرنگاران یاریگر مدیران در عرصه اطلاع رسانی هستند

املش- فرماندار املش با بیان اینکه، رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران است، گفت: خبرنگاران یاریگر مدیران دستگاه‌ها در عرصه اطلاع رسانی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رضایی امروز سه شنبه در مراسم نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک ۱۷ مرداد اظهار کرد: خبرنگاران مسئولیت سنگین و خطیری در تنویر افکار عمومی داشته و باید به صورت لحظه‌ای در این حرفه تلاش و کوشش کنند.

فرماندار املش با بیان اینکه، رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران است، گفت: خبرنگاران یاریگر مدیران دستگاه‌ها در عرصه اطلاع رسانی هستند.

وی با تاکید بر اینکه نقد منصفانه خبرنگاران در توسعه شهرستان و پویایی مدیران ادارات تأثیر گذار است، ادامه داد: مدیران در راستای بیان عملکرد به مردم تعامل بیشتری نسبت به گذشته با اصحاب رسانه داشته باشند.

فرماندار املش در ادامه این نشست به افزایش ۱۷ درصدی تولید چای نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: ۸۴۰۰ چایکار در ۴۸۰۰ هکتار باغ چای فعالیت می‌کنند که تاکنون ۵۱۰۹ تن چای خشک از این باغات تولید شده و تاکنون نیز ۶۲ درصد از مطالبات چایکاران املشی توسط دولت و کارخانجات پرداخت شده است.

وی به فاز دوم پروژه آبرسانی شهدای دهستان سمام ملکوت با مشارکت آب و فاضلاب استان، قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس و بنیاد علوی اشاره کرد و گفت: این پروژه با صرف اعتبار ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و بهره مندی ۷۰۰ خانوار روستاهای کشمش وبویه و موسی کلاً یه و ملکوت ولرود و مربو به بهره برداری رسیده است.

رضایی از عملیات گازرسانی در حال اجرای روستاهای گورج وکلامرود خبر داد و ادامه داد: روستاهای بالای ۱۰ خانوار منطقه طارش و گرمابسر و شوله و روستای شلیشه گاز رسانی خواهد شد ضمن اینکه تاکنون ۹۳ درصد از روستاهای شهرستان املش گاز رسانی شده است.

وی افزود: برای زیر سازی و آسفالت راه تخریبی ناشی از حمل سیمان سیاه خلک و موسی کلایه و زیاز ۴۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان و سفر رئیس جمهور اختصاص یافته است.

رضایی با اشاره به پروژه آبرسانی مجتمع حسین آباد خرشتم گفت: این پروژه تاکنون ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فرماندار املش ادامه داد: شهرداری املش با دریافت ۲۴۷ تن قیر رایگان از سازمان همیاری شهرداری‌ها در حال آسفالت کوچه‌های شهر بوده و به زودی آسفالت کمربندی را آغاز خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1432932

مهمترین اخبار ایران و جهان: