نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 14:07

سرپرست اورژانس تهران: کمبود امکانات موجب فرسودگی نیروها شده است

رئیس اورژانس استان تهران گفت: کمبود پایگاه‌های اورژانس، وجود پایگاه‌های غیراستاندار به صورت کانکسی، کمبود آمبولانس و موتورلانس از معضلات جدی اورژانس استان تهران است که این کمبود‌ها موجب فرسودگی نیروها شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمد اسماعیل توکلی رئیس اورژانس استان تهران در نشست خیرین حوزه سلامت اظهار کرد: امیدواریم با ایجاد تعاملات بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های خیرین سلامت شاهد توسعه اورژانس خصوصا در سطح استان تهران و بهبود خدمات به مردم همراه با ایجاد رضایتمندی در میان همکاران خود باشیم.

وی با تأکید بر حجم بالای ماموریت‌ها در اورژانس استان تهران تصریح کرد: کاستی‌های موجود، موجب بروز چالش‌های جدی برای ما شده است، کمبود پایگاه‌های اورژانس، وجود پایگاه‌های غیراستاندار به صورت کانکسی، کمبود آمبولانس و موتورلانس از معضلات جدی اورژانس استان تهران است.

رئیس اورژانس استان تهران ادامه داد: این کمبود‌ها موجب تلاش مضاعف و افزایش چند برابری فشار کاری همکاران شده است که این امر، مشکلات جسمی و در نهایت فرسودگی این عزیزان را به همراه داشته است.

توکلی در ادامه با ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه گفت: حاضران در این جلسه با مناعت طبع و دریا دلی خود جهت ارتقاء سلامت جامعه گام‌های مؤثری بر خواهند داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1216032

مهمترین اخبار ایران و جهان: