نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 06:01

100 درصد نوآموزان بوشهری بدو ورود به دبستان‌ سنجش شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از ارزیابی 100 درصدی نوآموزان بدو ورود به دبستان‌ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز در بازدید از مرکز سنجش و ارزیابی بدو ورود دبستان اظهار داشت: برای اجرای طرج سنجش، فعالیت ۱۵ پایگاه با درجه‌بندی یک تا ۳ در همه شهرستان‌های استان شروع شده است. 

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته، مرکز درجه یک سنجش فقط در مرکز استان وجود داشت، افزود: با راه‌اندازی مراکز سنجش درجه یک در مراکز همه شهرستان‌ها، شرایط برای ارائه خدمات به نوآموزانی که دچار اختلال هستند، در محل زندگی‌شان فراهم شده است. 

موحدی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت سنجش، مجوز راه‌اندازی ۱۰ مرکز جدید دیگر در دستور کار می باشد.  وی تاکید کرد: با استفاده از همه ظرفیت‌ها، شرایط لازم برای سنجش همه نوآموزان بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی جدید فراهم شده است. 

وی با اشاره به مهاجر پذیری استان بوشهر عنوان کرد: پیش بینی می‌شود ۴ هزار نوآموز بیشتر از سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی سال تحصیلی جدید شرکت کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: اقدامات جهادی همکاران تلاشگرمان در آموزش و پرورش استثنایی برای سنجش همه نوآموزان سبب شده که استان رتبه برتر کشوری را در اجرای موفق طرح کسب کند که قدران همت بلند همکاران این حوزه هستیم.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1248276

مهمترین اخبار ایران و جهان: