نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 09:29

۱۲۳ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اردبیل توزیع شد

اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با دهه کرامت و به میمنت میلاد حضرت معصومه (س)، ۱۲۳ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل توزیع شد.

علیرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با سالروز کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) با همراهی خیرین و منابع کمیته امداد تعداد پنج قلم جهیزیه تهیه و در بین ۱۲۳ زوج جوان در آستانه ازدواج قرار گرفت.

وی ارزش ریالی این جهیزیه‌های توزیعی را سه میلیارد و ۷۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تا پایان امسال تلاش کمیته امداد بر این است تا نوعروسان پشت نوبت این نهاد از پنج قلم جهیزیه تهیه شده، استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: در سال گذشته کمیته امداد استان اردبیل زمینه تأمین و توزیع یک‌هزار و ۴۷۷ سری جهیزیه را برای نوعروسان تحت حمایت فراهم کرد تا زندگی مشترک این زوجین آغاز شود.

حسین‌نژاد افزود: سال گذشته برای تهیه این تعداد جهیزیه ۳۷ میلیارد تومان منابع تأمین شد تا این اقلام خریداری و در اختیار نوعروسان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم اساسی زندگی یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی بوده که با کیفیت مناسب تهیه و در بین نوعروسان تحت حمایت قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل یکی از رویکردهای این نهاد انقلابی را کمک به توسعه و ترویج سنت حسنه ازدواج به ویژه ازدواج آسان اعلام کرد و ادامه داد: در سال‌جاری تلاش داریم تا با همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری مقدمات زندگی مشترک زوجین را با تأمین این جهیزیه‌ها فراهم کنیم تا این افراد زندگی مشترک همراه با آرامش و کم دغدغه‌ای را آغاز کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1229132

مهمترین اخبار ایران و جهان: