نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 16:07

عدالت‌گستری و هویت‌محوری مدنظر رسانه ملی است

معاون امور استان‌های صداوسیما گفت: رسانه ملی در چهارچوب عدالت‌‌گستری و هویت‌محوری به ظرفیت‌های تمامی مناطق کشور توجه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن عابدینی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با اشاره به رویکرد رسانه ملی مبنی بر توجه به تمامی ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور، اظهار کرد: رسانه ملی با دو رویکرد عدالت محوری و هویت محوری تلاش دارد تا همه توان استان‌ها در رسانه ملی دیده و تمامی افراد جامعه به‌طور یکسان از این ظرفیت بهره برده و هر منطقه جایگاه واقعی خود را در رسانه ملی کسب کند.

وی با بیان اینکه امروز جنگ افکار جای جنگ ابزار را گرفته و رسانه در دهه سوم قرن ۲۱ در یک جایگاه کانونی قرار داده است، افزود: بیش از ۲۹۸ شبکه فارسی در سطح دنیا وجود دارد که به بهانه جریان آزاد اطلاع‌رسانی ۲۴ ساعته به دنبال تزریق نا‌امیدی به جامعه ۸۵ میلیونی ما هستند.

معاون امور استان‌های صداوسیما بیان کرد: این در حالیست که کشورهایی با جمعیت بالا با چنین هجمه‌ای مواجه نیستند که این امر حاکی از جایگاه جمهوری اسلامی در سطح دنیا و شبیخونی است که بر شرق و غرب عالم وارد کرده‌ است.

عابدینی ادامه داد: تغییر و جابجایی مدیران صرفا به معنای جابجایی پرچم از دستی به دست دیگر است و سنگر همان سنگر است.

وی گفت: در استان اردبیل زمینه تولید سریالی فاخر و متناسب با تاریخ و فرهنگ منطقه برنامه‌ریزی شده که بخشی از فیلم‌نامه آن حاضر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم سید محسن لطیفی به عنوان مدیرکل صداوسیمای اردبیل معرفی شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1266176

مهمترین اخبار ایران و جهان: