نیوز سیتی!
12 خرداد 1402 - 15:49

مسئولان جمهوری آذربایجان نباید در تله شوم صهیونیست‌ها گرفتار شوند

امام جمعه مراغه با اشاره به حضور صهیونیست‌ها در جمهوری آذربایجان گفت: مسئولان بی‌تدبیر حاکم در جمهوی آذربایجان نباید در نقشه‌ها و تله شوم صهیونیست‌ها گرفتار شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: برنامه ایران در قبال کشورهای همسایه حفظ صلح و آرامش در منطقه است.

وی با اشاره به حضور سران و مقامات کشورهای همسایه در ایران افزود: با تدبیر رهبر معظم انقلاب روابط ایران با کشورهای منطقه و جهان روز به روز در حال گسترش است.

خطیب جمعه مراغه در ادامه با اشاره به حضور صهیونیست‌ها در جمهوری آذربایجان گفت: مسئولان بی‌تدبیر حاکم در جمهوی آذربایجان نباید در نقشه‌ها و تله شوم صهیونیست‌ها گرفتار شوند.

وی افزود: آمریکا و صهیونیست‌ها هر جا حضور دارند برای ایجاد نفاق و برهم زندن روابط کشورها تلاش می‌کنند.

پورمحمدی در ادامه با اشاره به اظهار نظر برخی نمایندگان مجلس و  برخی مشاوران دولتی در مساله حجاب گفت: اظهار نظر نادرست برخی مسئولان به جای حل مشکلات دامنه آن را بیشتر می‌کند.

وی افزود: مردم متدین ایران اسلامی پایبند به دین هستند و دولتمردان نیز باید از نیروی انتظامی در موضوع حجاب حمایت کنند‌.

امام جمعه مراغه در ادامه گفت: آیین‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی با شکوه‌تر از هرسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه، شهدای ۱۵ خرداد سهم بزرگی در پیروزی انقلاب دارند و با خون خود مسیر پیروزی آنها مسیر را برای پیروزی انقلاب اسلامی هموار کردند.

پایان پیام/۶۰۰۰۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1257276

مهمترین اخبار ایران و جهان: