نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 13:47

بیش از 400 برنامه همزمان با دهه امامت و ولایت در ایلام اجرا می شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بیش از ۴٠٠ برنامه در زمینه های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، هنری در سراسر استان همزمان با آغاز جشن های گرامیداشت دهه امامت و ولایت اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس در ایلام، حجت السلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درنشست اعضای بزرگداشت دهه امامت و ولایت در ایلام گفت: بیش از ۴٠٠ برنامه در زمینه های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، هنری در سراسر استان با مشارکت فعال اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در گرامیداشت دهه امامت و ولایت اجرا می شود.

وی افزود: با مشارکت همه دستگاه‌ها و هم افزایی و بهره مندی از تمام ظرفیت های استان جشن های بزرگداشت دهه امامت و ولایت به ویژه جشن بزرگ عید سعید غدیر باشکوه خاصی برگزار شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: برنامه های گرامیداشت این دهه باید تبیینی و تبلیغی با تاکید بر معرفی هر چه بیشتر فلسفه عید بزرگ غدیر و شخصیت والای امیرالمومنین (ع) و عظمت این عید بزرگ باشد.

چراغی پور از عموم مردم ولایت مدار استان خواست به منظور حضور فعال در زمینه سازی و اجرای ویژه برنامه های این دهه حضور گسترده داشته باشند.

وی بیان کرد: دو عید بزرگ قربان و غدیر در فرهنگ ناب اسلامی و نقش تعیین کننده ای در هدایت جهان اسلام دارند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1277476

مهمترین اخبار ایران و جهان: