نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 11:25

پلیس نباید تاوان قصور سایر دستگاه ها را بدهد/ شهدای مرزی مظلوم هستند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: پدیده سوخت قاچاق نیاز به یک نگاه مکعبی دارد و هرکسی بنا بر وظیفه و سهم خودش در راه مبارزه با این پدیده شوم قدم بردارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، صبح امروز(۲۷ اردیبهشت ‌ماه) در آئین تکریم سردار غلامرضا جعفری و معارفه علی اکبر جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان، با بیان اینکه امروز در حوزه خدمت و کار بزرگ جهادی هم ورود صدق است و هم خروج صدق، اظهار کرد: سردار رادان با سوابق درخشان و ارزشمندش در دوران خدمتش، امروز سکاندار امنیت داخلی کشور است.

وی با اشاره به اینکه شهدای استان هرمزگان متمایز هستند، تصریح کرد: شهید دریا با شهید خشکی تفاوت و جایگاه متمایزی دارد از طرفی دیگر شهدای مرزی شهدای مظلوم هستند.

عبادی زاده ادامه داد: تمام فضائلی که خداوند برای مجاهدین قرار داده برای مرابطین قرار داده و امروز جایگاه نیروهای فراجا در زمره مرابطین قرار دارد و ارج و منزلتش نزد خداوند بسیار بالاست.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه کنترل خط ساحلی گسترده هرمزگان و هم مرزی با کشورهایی که برخی دالان ورود مواد مخدر است، کار بسیار سخت و دشواری است، عنوان کرد: پدیده برخورد با قاچاق سوخت نیاز به فکر جدی در سطح کلان کشور دارد و فراجا نیاز به حمایت همه جانبه دارد.

وی اضافه کرد: پدیده سوخت قاچاق نیاز به یک نگاه مکعبی دارد و هرکسی بنا بر وظیفه و سهم خودش در راه مبارزه با این پدیده شوم قدم بردارد و باید همگی دست به دست هم دهند تا شاهد کنترل این موضوع باشیم.

عبادی زاده با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلاتمان بابت غفلت هاست، تصریح کرد: هرچه دستگاه های فرهنگی بهتر عمل کنند، فراجا می تواند آسان تر عمل کند و نباید فراجا تاوان قصور سایر دستگاه ها را بدهد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان داشت: هم افزایی و استفاده از ظرفیت های مشترک می تواند باعث افزایش اقتدار نیروهای مسلح می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1217932

مهمترین اخبار ایران و جهان: