نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 08:47

۱۸ کیلو تریاک از میان بار یک کامیونت کشف و ضبط شد

با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از یک کامیون در محور‌های مواصلاتی شهر کرج ۱۸ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی سلیم پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودروی کامیونت به استان البرز،  بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخصات خودرو را شناسایی و با قرار گرفتن در مسیر تردد آن در یک عملیات غافلگیرانه در محورهای مواصلاتی شهر کرج این خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۸ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سلیم پور در پایان با بیان این که متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به مراجع قضائی منتقل شد، اظهار کرد: مبارزه توأمان پلیس با مواد مخدر نیازمند همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها و مردم است، بنابراین توصیه می گردد شهروندان اخبار و اطلاعات خود در این حوزه را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1212932

مهمترین اخبار ایران و جهان: