نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 09:39

عدم اطلاع رسانی منجر به تراکنش‌های نامتعارف در نانوایی ها شده است

بیرجند-فرماندار خوسف گفت: ناآگاهی برخی نانوایان منجر به تراکنش های نامتعارف و کاهش سهمیه آرد آنها شده بنابراین باید اطلاعات کافی در این خصوص به نانوایان داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی ایمانی سه شنبه شب در کارگروه امنیت غذایی خوسف اظهار کرد: دولت هزینه سنگینی در بخش آرد و نان کرده و این هزینه باید منتهی به خدمت رسانی مطلوب به مردم شود چرا که مردم خط قرمز دولت هستند.

فرماندار خوسف با بیان این مطلب که فقدان اطلاع رسانی صحیح سبب عدم رعایت شیوه نامه فروش و طبخ نان شده، گفت: ناآگاهی برخی نانوایان منجر به تراکنش‌های نامتعارف و کاهش سهمیه آرد آنها شده بنابراین باید اطلاعات کافی در این خصوص به نانوایان داده شود.

مقام عالی دولت در شهرستان خوسف با اشاره به نقش کیفیت نان در رضایت مردم بر آموزش نانوایان تأکید کرده و افزود: اقتصاد نانوا در تولید نان مرغوب و با کیفیت به مردم تقویت خواهد شد که باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم.

ایمانی بر انجام تراکنش توسط مردم در نانوایی‌ها و آگاهی جهت اخذ رسید تراکنش از نانوایی اشاره و خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی به مردم در این خصوص در فضای مجازی و درب نانوایی‌ها صورت پذیرد.

وی در پایان با بیان این مطلب که قانون تسهیل کننده امور و در خدمت و رفاه مردم است، بر اجرای مصوبات استانی و شهرستانی کارگروه‌ها و جلسات تاکید کرده و یادآور شد: مصوبات جلسات کارگروه باید مانند قانون به درستی اجرا شود.

فرماندار شهرستان خوسف افزود: هزینه دولت در بخش مهم آرد و نان باید منتهی به خدمت رسانی مطلوب به مردم شود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه در توزیع مرغ گرم در شهرستان مشکلی وجود نداشته، قیمت مصوب مرغ گرم را ۷۳ هزار تومان و مرغ منجمد را ۶۳ هزار تا ۶۵ هزار تومان اعلام کرد و از توزیع ۷ تن مرغ منجمد با قیمت ۴۴۰۰۰ از ابتدای سال جاری در شهر خوسف در ۱۲ مرکز روستایی خبر داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1234676

مهمترین اخبار ایران و جهان: