نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 17:13

عقب افتادگی‌های امروز نتیجه گره زدن سرنوشت کشور به برجام است

قزوین- امام جمعه ارداق گفت: بخش مهمی از عقب ماندگی‌های فعلی کشور از اثرات گره زدن سرنوشت کشور به برجام توسط دولت قبل بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل قنبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ارداق اظهار کرد: تقوا مهمترین زاد و توشه‌ای است که انسان با خود به همراه دارد و در آخرت نیز تنها این توشه به درد انسان خواهد خورد.

وی با اشاره به سالروز خروج آمریکا از برجام افزود: این خروج تنها تصمیم ترامپ نبود و نباید آن را یک تصمیم شخصی دانست بلکه در اصل بدنه آمریکا این تصمیم و عهد شکنی را انجام داد.

امام جمعه ارداق اضافه کرد: بخش مهمی از عقب ماندگی‌های فعلی کشور از اثرات گره زدن سرنوشت کشور به برجام توسط دولت قبل بود.

وی افزود: امروز نیز برخی‌ها به دنبال فشار بر دولت برای مذاکره و احیای دوباره برجام هستند اما تنها را احیا برجام تعهد و عمل آمریکا به تعهداتش است.

حجت الاسلام قنبری ادامه داد: بازگشت سوریه به اتحادیه عرب نتیجه مقاومت و اقتدار جبهه مقاومت و همچنین حمایت جمهوری اسلامی بود.

وی در پایان تاکید کرد: رفع مشکلات باغات ارداق گام مهمی برای تحقق شعار سال و افزایش تولید در شهر ارداق است و نیاز است مسئولین توجه ویژه ای به این مشکلات داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1206532

مهمترین اخبار ایران و جهان: