نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 09:14

هیچ خانواده‌ای در شهرستان رزن بدون مسکن نخواهد بود

همدان- فرماندار شهرستان رزن گفت: ظرف دو سال آینده در شهرستان رزن هیچ خانواده‌ای بدون مسکن نخواهد بود.

علی اصغر غفاری آثار در گفتگو با خبرنگار مهر از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه کنارگذر با تخصیص ۱۹ میلیارد تومان، اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای استخر بانوان اشاره کرد و گفت: این موارد از پروژه‌هایی است که از محل سفر ریاست جمهوری اعتبارات آنها اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به حوزه مسکن شهرستان رزن نیز عنوان کرد: در حوزه شهر رزن، دمق و روستاهای شهرستان زمین لازم برای ساخت مسکن مهیا شده است و ظرف دو سال آینده در شهرستان رزن هیچکس بدون مسکن نخواهد بود مگر اینکه خودش نخواهد.

فرماندار شهرستان رزن افزود: در زمینه مسکن قصد داریم به تمام نیازمندان شهرستان نیز زمین بدهیم و با این اقدام صاحبخانه شوند.

غفاری آثار در این زمینه از شناسایی تعداد ۲۸۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان رزن خبر داد و افزود: افرادی که امکان صاحبخانه شدن را ندارند و تحت پوشش این دو دستگاه حمایتی هستند، شناسایی شده‌اند.

فرماندار رزن با بیان اینکه برای خانه دار شدن این خانوارها بنیاد مسکن به این خانواده‌ها تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۱۲ ساله و با نرخ سود پنج درصد پرداخت می‌کند؛ اظهار کرد: علاوه بر آن بنیاد علوی ۶۰ میلیون تومان و کمیته امداد نیز ۸۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض می‌دهند و با چنین روندی ظرف دو سال آینده در شهرستان رزن هیچ خانواده‌ای بدون مسکن نخواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1207776

مهمترین اخبار ایران و جهان: