نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 11:01

تجلیل از 1800 نخبه جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در هفته کار و کارگر سال جاری، یک هزار و 800 نخبه جامعه کار و تولید این استان در عرصه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حامد آرامش در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگردر استان، اظهار داشت: قشر شریف کارگری به عنوان تلاشگران عرصه کار و تولید و جهاد اقتصادی، در بزنگاه های مختلف به مدد تعهد و وجدان کاری و اندیشه‌های خلاقانه، همواره حضوری بانشاط و شورآفرین داشته و دارند و به همین دلیل تلاش کردیم در ایامی که منتسب به این عزیزان است، محور برنامه ها بر امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تکریک جهادگران عرصه اقتصادی و خودکفایی باشد.

وی افزود: در این هفته با نگاه مثبت و سازنده نماینده رهبر انقلاب در استان، استاندار و نمایندگان مجلس، جلسات تخصصی با حضور نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی و مسئولان برگزار و دغدغه ها و مطالبات جامعه کارگری استان شنیده شد.

رییس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان ادامه داد: بصیرت افزایی یکی از اهداف اجرای ویژه برنامه های این هفته بود که بر این اساس، 4 نشست تخصصی "جهاد تبیین" با محوریت موضوعات روز جامعه در نقاط مختلف استان برای جامعه هدف برگزار شد.

آرامش از برگزاری 42 مسابقه فرهنگی و ورزشی برای جامعه کار و تولید استان خبر داد و افزود: 750 نفر از کارگران، کارفرمایان و خانواده های آنها در این مسابقات شرکت کردند.

وی برگزاری اردوهای دانش آموزی "فرهنگ کار" را یکی دیگر از برنامه های گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان بیان کرد و گفت: 155 نفر از دانش آموزان در قالب این برنامه از کارگاه های فنی و حرفه ای و واحدهای تولیدی بازدید کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان همچنین اضافه کرد: درهفته کار و کارگر از 32 خانواده معزز شهدا و ایثارگران در نقاط مختلف تجلیل شد.

آرامش ارتقای سلامت جسمی و روانی شاغلین در محیط های کار و برنامه ریزی برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را در جامعه کارگری استان مورد تاکید قرار داد و افزود: در این راستا 4 جلسه شورای خدمات بهداشت اولیه برگزار و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1197076

مهمترین اخبار ایران و جهان: