نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 15:52

۱۴کارگاه آموزشی همراه با تولید در هنرستانهای استان ایجاد می شود

یاسوج- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال تحصیلی جدید ایجاد کارگاه آموزشی همراه با تولید در ۱۴ هنرستان استان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جمالی آرند ظهر دوشنبه در آئین افتتاح کارگاه مکانیک خودرو در هنرستان اقبال لاهوری یاسوج، افزود: کارگاه آموزشی مجهز همراه با خدمات در پنج هنرستان استان افتتاح شد.

وی بیان داشت: کارگاه آموزشی همراه با تولید هنرستان اقبال لاهوری به نمایندگی از پنج هنرستان در سطح استان افتتاح شد و همه اقدامات مکانیکی مربوط به خودرو به شکل کاملاً تخصصی در این کارگاه تحت نظر هنرآموزان خبره انجام می‌شود.

جمالی تصریح کرد: آموزش همراه با تولید منجر به کیفیت بخشی آموزش‌های فنی و مهارتی در هنرستان‌ها می‌شود و وجود کارگاه‌های مجهز در هنرستان‌ها لازمه کار هر دانش آموز است.

وی افزود: ۶۳ هنرستان مستقل و ضمیمه در سطح استان وجود دارد که هفت هزار و ۵۰۰ هنرجو در این هنرستان‌ها مشغول تحصیل هستند که از این تعداد، ۲۱ هنرستان مستقل و ضمیمه در سطح شهرستان بویراحمد با دو هزار و ۷۰۰ هنرجو در حال تحصیل وجود دارد.

جمالی اظهار داشت: ۲۳ کد رشته فنی و حرفه‌ای در استان فعال است که بیشترین دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کاردانش، در رشته‌های مکانیک خودرو، برق و کامپیوتر مشغول به تحصیل هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1197832

مهمترین اخبار ایران و جهان: