نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 10:13

محدودیت و ممنوعیت تردد روز «عید فطر» در اردبیل اعلام شد

اردبیل-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اعمال ممنوعیت‌ و محدودیت‌های ترافیکی همزمان با برگزاری مراسم عید سعید فطر در شهیدگاه اردبیل خبر داد.

سرهنگ سید حجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اقدامات و تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل در جهت هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن نماز عید سعید فطر در دو فاز انجام خواهد گرفت.

وی افزود: نماز عید فطر در میدان شهیدگاه اردبیل به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اقامه خواهد شد که پلیس نیز برای تردد راحت هموطنان تسهیلات ویژه در نظر گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با اشاره به اجرای محدودیت و ممنوعیت توقف از ساعت ۲۴ شب قبل از عید سعید فطر در فاز اول ادامه داد: توقف هر نوع وسیله نقلیه در محل اجرای مراسم پیاده راه شهید گاه و محیط پیرامونی آن ممنوع است.

سرهنگ فتاحی بیان کرد: در فاز دوم محدودیت تردد نیز از ساعت ۴ صبح روز عید سعید فطر تردد هر نوع وسایل نقلیه از «چهارراه ملت» به سمت «بازار» و «بازار» به سمت «ملت» و تمامی معابر منتهی به «چهارراه شهیدگاه» ممنوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتظارمی رود همشهریان همچون سالیان گذشته خادمان و خدمت‌گذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر یاری کنند، افزود: در صورتی که خودروی همشهریان به محل دیگری هدایت شده بود می‌توانند با تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰و۱۲۰ از محل خودروی خود مطلع شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1161276

مهمترین اخبار ایران و جهان: