نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 15:05

فرصت های فضای مجازی شناسایی شود/ اعمال نگاه سیاسی در خبر آسیب است

دهدشت_ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: باید تهدیدها و فرصت های فضای مجازی را شناسایی و از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم عبودی پنجشنبه شب در ویژه برنامه دورهمی خبرنگاران دهدشت افزود: باید فضای مجازی را با شناخت تهدیدها و فرصت‌ها به بهترین شکل مدیریت و در جهت بهره وری مثبت از این فضا تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت فضای رسانه‌ای، بیان داشت: باید در رسانه‌ها انقلاب تولید محتوا داشته باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: خبرنگاران باید هر روز به دنبال آموزش به روز باشند تا سواد رسانه‌ای خود را ارتقا دهند.

عبودی بیان داشت: هر کسی با هر نگاه و تفکر سیاسی نباید در نوع خبر تأثیر گذار باشد و یا با نگاه سیاسی در خبر انصاف در نوشتن خبر را رعایت نکند.

وی تاکید کرد: خبرنگار باید با مطالبه گری و بینش درست فضای جامعه را تغییر دهد و خبرنگار قوی با سواد رسانه‌ای می‌تواند به راحتی انتقاد کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به مشکلات خبرنگاران، گفت: خبرنگاران مظلوم واقع شده‌اند و مدیران نگاه و نگرششان را نسبت به خبرنگار تغییر دهند.

عبودی همچنین در رابطه با عدم برگزاری شب‌های شعر بلادشاپور در شهرستان گفت: موافق برگزاری شب‌های بلادشاپور بودیم، اما عده‌ای از شاعران به دلایل متفاوتی مخالف برگزاری بودند و بارها پیگیری کردیم ولی موافقت نشد.

وی ادامه داد: هر زمانی که شاعران کهگیلویه آمادگی برگزاری این برنامه را داشته باشند، ما نیز استقبال می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1163076

مهمترین اخبار ایران و جهان: