نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 16:40

لزوم تسریع در عملیات اجرایی سد «معشوره»

کوهدت- نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی سد «معشوره» و همچنین اختصاص حق آبه «سیمره» تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمدرضا مبلغی با اشاره به به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان، اظهار داشت: اخیراً دیدار و گفت و گویی با وزیر نیرو داشتم که در این دیدار پیرامون حل مشکل پروژه‌های نیمه تمام سازمان آب و برق در حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود: در این نشست مواردی از جمله تسریع در عملیات اجرایی سد «معشوره»، اختصاص هزینه مطالعات ژئوتکنیک سد «خسروآباد»، اختصاص حق آبه سد «سیمره» به شهرستانهای کوهدشت و رومشکان، اختصاص اعتبار لازم به منظور تکمیل پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان کوهدشت مطرح شد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، گفت: از موارد دیگری که در این نشست مطرح شد می‌توان به احداث پست انتقال برق ۶۳ کیلو وات برای شهر کوهدشت، احداث پست انتقال برق ۶۳ کیلو وات برای بخش‌های «طرهان» و «کوهنانی» تجهیز امکانات و اقلام اداره برق شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان اشاره کرد.

وی بیان کرد: در این نشست وزیر دستورات لازم را برای مطالبات مطرح شده صادر کردند که انتظار می‌رود با هماهنگی‌های لازم در اسرع وقت انجام گیرند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، گفت: اخیراً دیدار و گفت و گویی با معاونین وزیر نیرو داشتم که در این دیدار بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای حجمی ادارات برق و آبفای شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان که دارای ۱۰ سال سابقه کار هستند تاکید شد تا سریعاً تبدیل وضعیت شوند.

حجت الاسلام مبلغی، افزود: همچنین دیدار و گفت و گویی هم با وزیر کشور داشتم که در این دیدار نیز به بررسی معظل بیکاری، مشکلات اجتماعی و زیرساختی و راهکارهای این مشکلات در کوهدشت و رومشکان پرداخته شد.

وی گفت: در این نشست تاکید کردم که ایجاد بستر لازم جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و حرکتی جدی در این خصوص و اجرای یک برنامه ویژه برای اشتغالزایی جوانان در حوزه انتخابیه ضروری است لذا این درخواست مورد موافقت قرار گرفت و دستورات لازم را جهت اجرای این برنامه صادر کردند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده چندین راه روستایی و فرعی بازسازی و بهسازی می‌شوند و مقرر شد اعتبارات لازم برای این تعداد روستا اختصاص یابد تا در اسرع وقت عملیات اجرایی آنها شروع شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1153532

مهمترین اخبار ایران و جهان: