نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 12:51

چهارشنبه‌ای دیگر با ترافیک در جاده‌های شمال از راه رسید/یک‌طرفه شدن کندوان

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی پرحجم در محور کندوان، گفت: با توجه به افزایش حجم ترافیک امروز روز پرترافیکی را در محور کندوان خواهیم داشت که بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه را در این محور خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: در حال حاضر شاهد افزایش حجم تردد خودروها در محور کندوان هستیم که با توجه به افزایش حجم ترافیک انتظار داریم امروز شاهد روز پرترافیکی در این محور باشیم.

وی گفت: آمد و شد خودروها در محورهای سوادکوه، هراز و کیاسر به‌صورت روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از امروز در جاده‌های شمال، بیان کرد: تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت در محور کندوان ممنوع است.

جهان‌تاب اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از محور هراز تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه، جمعه، شنبه، یک‌شنبه ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: باتوجه به افزایش حجم ترافیک اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان امروز اجرا می‌شود.

جهان‌تاب با تاکید بر توجه پلیس به هشدارها و توصیه‌ها، گفت: توجه به هشدارها، پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز و مدیریت سفر مورد تاکید است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1159532

مهمترین اخبار ایران و جهان: