نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 10:28

انجام بیش از ۲۸۰۰ ماموریت آتش‌نشانی کرمانشاه در سال گذشته/ ۷۷۹ نفر نجات پیدا کردند

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: تعداد ۲ هزار و ۸۰۳ مورد عملیات در سال گذشته انجام شده که در طول این عملیات‌ها متأسفانه ۴۲ نفراز شهروندان فوت کردند.

فرهاد فرهودی، رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به آمار حوادث سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: تعداد ۲ هزار و ۸۰۳ مورد عملیات در سال گذشته انجام شده که شامل تعداد یک‌هزار و ۴۶۵ مورد عملیات آتش‌سوزی و یک‌هزار و ۳۳۸ مورد عملیات امداد و نجات در شهر کرمانشاه است.

وی با اشاره افراد درگیر در حوادث یک ساله سازمان آتش‌نشانی، اضافه کرد: طی انجام تعداد ۲ هزار و ۸۰۳ مورد حادثه اعلام شده، ۷۷۹ نفر از شهروندان توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کرده، ۴۵۶ نفر مصدوم و متأسفانه ۴۲ نفر نیز فوت کردند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: در طول سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۵ مورد آب‌گرفتگی و ۱۷۹ مورد استقرارهای حفاظت ایمنی جهت پوشش مراسمات ملی، مذهبی، ورزشی و... انجام شده است.

فرهودی در پایان، اضافه کرد: سازمان آتش‌نشانی با ۱۱ ایستگاه، ۲۹۰ نفر نیروی آتش‌نشان و ۴۶ دستگاه خودرو عملیاتی به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت همشهریان عزیز است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1124576

مهمترین اخبار ایران و جهان: