نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 12:38

زحمات کادر بهداشت و درمان در وقایع مختلف قابل تقدیر است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین کار است، گفت: زحمات کادر بهداشت و درمان در وقایع مختلف قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما صبح دوشنبه در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از خدمت به مردم با عنوان خدمت به خداوند یاد کرد.

وی با تبریک ماه رمضان و عید نوروز، افزود: خداوند متعال هم جسم و هم روح ما را مدیریت می‌کند و باید خدمت به مردم را با همۀ توان استمرار داد زیرا مردم قدرت بزرگ کشور هستند.

امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از خدمات دانشگاه علوم پزشکی و جامعه پزشکان و پرستاران، تصریح کرد: خدمات خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام شده است و باید بدانیم این موهبت بزرگی است که مسئولان خدمت کنند تا ملت راحتی را احساس نمایند زیرا تکیه گاه مردم باید مسئولان باشد و از طرفی نوع خدمت و طریقه ارائه خدمت در روحیه بخشی به مردم بسیار مهم است.

علما بیان کرد: انصافاً اطبا از اول زحمت کشیده‌اند و مورد توجه مردم بوده‌اند و این از خدمات بزرگ آنان نشأت می‌گیرد و اینکه به مردم خدمت می‌کنید به خودتان افتخار کنید زیرا خدمت به مردم، خدمت به خدا است.

گفتنی است، پیش از سخنان آیت الله علما محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در بیست روز گذشته تعداد ۱۰۰ هزار نفر به درمانگاه‌های استان مراجعه کرده‌اند و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: تعداد مصدومین چهار شنبه سوری از میانگین کشوری پایین‌تر بود با اینکه آمار کشتگان تصادفی ایام نوروز نسبت به کشور پایین بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1124776

مهمترین اخبار ایران و جهان: