نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 13:09

جامعه کارگری ضدتورم و ضامن رشد تولید است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان گفت: جامعه کارگری ضد تورم و ضامن رشد تولید است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد قادرزاده ظهر امروز در سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان کردستان در سنندج خطاب به کارگران اظهار کرد: اگر با نهایت توجه کاری بهره‌ور را انجام دادید نهایت تثبیت کار شما نیست بلکه اشتغال پایدار و بزرگتر شدن ظرفیت اقتصادی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه تورم زمانی در جامعه ای بالا می رود که کار وجود ندارد، گفت: برای اینکه جامعه ای تورم وجود نداشته باشد باید در آن ارزش ایجاد شود که این ارزش را جامعه کارگری ایجاد می کنند.

وی تصریح کرد: اگر امروز در روز کارگر از بخشی از کارگران به عنوان کارگران نمونه تجلیل می شود به این معناست که این عزیزان در عرصه خدمت تلاش بیشتری کرده اند.

وی با بیان اینکه تکریم کارگران از توجه به مسائل مالی و پرداخت حقوق و مزایا برایشان اهمیت دارد، افزود: نگاه جدید دولت سیزدهم به ویژه شخص ریاست جمهور بر ایجاد کار واقعی است و مسئولان هم در راس بر این دیدگاه تاکید دارند.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان تصریح کرد: امروز باید به خانواده کارگر توجه داشته باشیم چون فرزندان ما تحت تاثیر جایگاه والدین خود هستند جایگاه کارگر ارتقا پیدا کند کار تسهیل و تسریع می‌شود.

وی با تاکید براینکه کارگری افتخار است و این جایگاه باید بیش از پیش ارتقا و تبیین شود، عنوان کرد: کارگر اثرگذار و ایجاد کننده رشد تولید و ضدتورم است.

قادرزاده افزود: کسی که از توان فکر و جسم خود در مسیر خدمت استفاده می‌کند قابل تکریم است و باید برای این عزیزان وقت گذاشت.

وی با بیان اینکه داشتن درک صحیح از شرایط کارگری شرط لازم برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی درست برای این عزیزان است، گفت: با تمام توان در راستای رفع مشکلات جامعه کارگری باید تلاش و برای آن وقت گذاشت.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان توصیه‌ای هم به شرکت لاستیک بارز داشت و گفت: واحدها وقتی بزرگ می‌شوند شاید درک کامل از مجموعه کارگری نداشته باشند و منابع به سمت کاهش ضایعات هدایت شود بهره‌وری منابع اگر مورد توجه قرار گیرد تورم کاهش پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: سلامت کار نیروی کار از اهمیت زیادی برخوردار است سختی کار باید در واحدهای تولیدی مورد توجه قرار گیرد چرا که سلامت نیروی کار حفظ سرمایه‌های واقعی است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1180132

مهمترین اخبار ایران و جهان: