نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 17:25

تدابیر لازم برای برگزاری پیش اجلاسیه کنگره شهدا اتخاذ شود

اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سازمان‌های تابعه قوه قضائیه استان اردبیل تدابیر لازم را درخصوص برگزاری پیش اجلاسیه کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید اتخاذ کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو ظهر دوشنبه در جلسه مشترک هماهنگی برنامه‌های کنگره ۳۴۰۰ شهید استان در تشکیلات قضائی، اظهار کرد: سازمان‌های تابعه قوه قضائیه استان اردبیل تدابیر لازم را در خصوص برگزاری پیش اجلاسیه کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید اتخاذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات لازم باید در جهت برنامه‌های کنگره در تشکیلات قضائی در دو بعد درون و برون سازمانی برنامه‌ریزی شود و انجام خدمات به نام شهدا در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

مقام عالی قضائی استان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر پرهیز مدیران دستگاه‌های مختلف استانی از برگزاری جلسات در اوقات اداری، افزود: بخش قابل توجهی از جلسات موجود خروجی مؤثری ندارند و در حال حاضر وضعیت برگزاری اغلب جلسات اداری موجب اختلال در امور مردم و موجب نارضایتی است.

حجت‌الاسلام کثیرلو افزود: استاندار اردبیل باید با تشکیل کارگروه فنی و تیم کارشناسی نسبت به آسیب شناسی موضوع و اقدامات پیشگیرانه لازم و ارتقاِی کیفیت جلسات دستگاه‌های اداری استان و با حذف موارد غیرضروری و برگزاری جلسات در خارج از اوقات اداری اهتمام جدی داشته باشد.

وی وظیفه شناسی و عمل به وظیفه را دو اصل مهم مدیریتی در جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: همه در مقابل خون شهدا مسئول هستند و باید به رسالت خطیر خویش آگاه شده، جامه عمل بپوشانند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد: هر اقدام و فعالیتی به نام شهدا، باید نتیجه آن برای مردم باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1180732

مهمترین اخبار ایران و جهان: