نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 16:05

عکس برتر نمایشگاه «صدای بهار» انتخاب می‌شود/ نمایش ۴۳ عکس برگزیده

نمایشگاه «صدای بهار» با نمایش ۴۳ عکس از عکاسان برجسته کشور در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اشراق، نمایشگاه گروهی عکس «صدای بهار» در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود. این نمایشگاه گروهی عکس به همت فرهنگسرای اشراق و با مشارکت گروه عکاسان «هنر سوم» و مجموعه «عکاسان خلاق» برپا شده و پذیرای جمعی از عکاسان هنرمند کشور خواهد بود.

نمایشگاه گروهی «صدای بهار» به سرپرستی وحید خیاطیان با هدف به نمایش گذاشتن آثار هنری عکاسان کشور و حمایت از آنان تا ۱۴ اردیبهشت در نگارخانه نقش آفرینش این فرهنگسرا ادامه دارد.

در این نمایشگاه، ۲۹ هنرمند عکاس، ۴۳ اثر هنری خود با ابعاد ۴۰ در ۵۰ و با موضوع بهار را در معرض دید عموم مخاطبان قرار می‌گیرند.

همچنین آثار حاضر، پس از داوری توسط هادی احمدزاده نماینده عکاسان ایران در یونسکو، آرمین آرمیون عکاس بازنشسته و وحید خیاطیان مورد بررسی قرار گرفته و تندیس بهترین عکس نمایشگاه به آن اهدا می‌شود.

مراسم اختتامیه نمایشگاه «صدای بهار» و معرفی بهترین عکس نمایشگاه روز پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت در نگارخانه آفرینش نقش فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

نگارخانه آفرینش نقش واقع در فرهنگسرای اشراق در فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، روبه‌روی ایستگاه مترو فرهنگسرا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1186076

مهمترین اخبار ایران و جهان: