نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 13:37

بیمارستان دوم دامغان کلنگ‌زنی می‌شود/ ارتقای خدمت رسانی به مردم

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه ایجاد بیمارستان دوم دامغان یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان است، گفت: کلنگ این بیمارستان به زودی بر زمین خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه این شهر به میزبانی دفتر خود ضمن اشاره به پیگیری مطالبات مردم این شهرستان، تاکید کرد: کلنگ بیمارستان دوم دامغان بر زمین خواهد خورد.

وی با بیان اینکه این طرح از برکات سفر رئیس جمهور به استان سمنان است، افزود: ارتقای خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان از جمله محورها و اهداف این طرح است.

استاندار سمنان با بیان اینکه بیمارستان دوم دامغان از جمله مطالبات مردم این شهرستان بود، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و رایزنی‌ها، این طرح به زودی کلنگ زنی و تلاش می‌کنیم که در عملیات ساخت آن نیز تسریع صورت گیرد.

هاشمی همچنین به ظرفیت‌های قابل سرمایه گذاری در دامغان اشاره کرد و بیان داشت: شهرستان دامغان در بحث جذب سرمایه گذاران خارجی در استان پیشرو است که در این جلسه موارد و مشکلات این حوزه بررسی و رسیدگی خواهد شد.

به گزارش مهر، در پایان این نشست، جلسه پیگیری طرح‌های قابل سرمایه گذاری دامغان با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1171832

مهمترین اخبار ایران و جهان: