نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 17:32

دستگیری متهم متواری و عامل تیراندازی در محله نظام آباد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری شرور سابقه دار و متهم تحت تعقیب، با انجام یک عملیات ضربتی در محله سید خندان تهران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی اظهارداشت: در اواخر سال ۹۶ پرونده‌ای با موضوع تیراندازی و قدرت نمایی با سلاح در محله نظام آباد تهران به مجموعه پلیس اطلاعات فاتب ارجاع شد.

وی افزود: در این پرونده ۲ فرد مسلح با حضور در یکی از خیابان‌های محله نظام آباد تهران به دلیل خصومت شخصی با یکی از همسایگان اقدام به تیراندازی با سلاح گرم و عربده کشی و قدرت نمایی با استفاده از قمه نموده و این اقدام شرورانه منجر به زخمی شدن و نقص عضو دو خانم جوان از ناحیه کبد و شکم که در محل وقوع جرم حضور داشتند شده بود.

سرهنگ راستی در ادامه با اشاره به اینکه در همان روزهای اولیه و بدو تشکیل پرونده در سال ۹۶ تیم‌های عملیاتی این پلیس موفق به شناسایی و دستگیری یکی از عاملان این درگیری خونین شده و طی یک عملیات غافلگیرانه این فرد شرور را دستگیر و به دادسرا معرفی کرده بودند، تصریح کرد: در اواخر هفته گذشته محل اختفای متهم دوم این پرونده پس از مدت‌ها با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در محدوده سیدخندان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه این شرور فراری به اتهام تیراندازی و ضرب و جرح شهروندان دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه قدرت نمایی به مخلان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد، از شهروندان خواست گزارش‌های امنیتی و انتظامی خود را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1192432

مهمترین اخبار ایران و جهان: