نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 09:38

جاده دهدز به بخش قارون تعریض و آسفالت می‌شود

دزپارت - فرماندار شهرستان دزپارت گفت: تعریض، لکه‌گیری و آسفالت مجدد مسیر کوهستانی دهدز به بخش قارون تصویب شده و به زودی اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید رحمانی جمعه شب در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: جاده دهدز به بخش قارون به طول حدود ۲۴ کیلومتر از مسیری پر پیچ و خم و کوهستانی عبور می‌کند.

وی به وجود مشکلاتی در این جاده به دلیل کوهستانی بودن اشاره کرد و افزود: حدود ۱۸ کیلومتر از مسیر نیاز به تعریض دارد که از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزپارت، عملیات تعریض به زودی اجرایی خواهد شد.

رحمانی با بیان اینکه تکمیل عملیات تعریض جاده نیازمند مطالعه‌های استانی است، ادامه داد: ۱۱ کیلومتر از مسیر ۲۴ کیلومتر باید لکه‌گیری و روکش آسفالت مجدد شود که با پیگیری‌ها و بازدیدهای مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان و معاونان، قول داده شده در بودجه استانی و ملی امسال، اعتبارهای لازم را برای رفع مشکلات جاده دهدز به بخش قارون اختصاص دهند.

فرماندار شهرستان دزپارت گفت: براساس برنامه ریزی‌ها و قول‌های مسئولان استانی، تعریض ۱۸ کیلومتر و آسفالت و لکه‌گیری ۱۱ کیلومتر به زودی انجام شود.

وی با بیان اینکه ۶ کیلومتر دیگر که سه کیلومتر آن در روستاهای سادات حسینی و سه کیلومتر منتهی به بخش قارون از سوی سه پیمانکار اجرا می‌شود، تصریح کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری به خوزستان، رفع مشکلات و تعریض و آسفالت مسیر دهدز به بخش قارون تصویب شد و به زودی اجرایی و تکمیل خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1191232

مهمترین اخبار ایران و جهان: