نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 13:10

تصمیم گل‌محمدی کمک حال پرسپولیس شد/خط‌ونشان یک مدافع برای استقلال

تصمیم قاطع یحیی گل محمدی در انتخاب پنالتی زن این تیم جلوی هرگونه حاشیه را گرفت و گولسیانی هم گل های حساسی را برای تیمش به ثمر رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با پیروزی سه بر یک مقابل مس کرمان موفق به کسب سه امتیاز این بازی شد که دوگل این تیم از روی نقطه پنالتی توسط گئورگی گولسیانی به ثمر رسید.

جدایی یورگن لوکادیا در نیم فصل اول باعث شد تا تکلیف زننده پنالتی‌های این تیم برای هفته‌ها مبهم باشد تا اینکه گئورگی گولسیانی به عنوان یک خارجی دیگر پشت این ضربات بایستد.

مدافع گرجستانی پرسپولیس که تاکنون چهار بار پشت ضربات پنالتی این تیم در فصل جاری لیگ برتر ایستاده است عملکرد مطلوبی در زدن آن داشته تا همراه با دو گلی که با ضربه سر در بازی رفت دربی مقابل استقلال به ثمر رساند تبدیل به گلزن ترین مدافع لیگ برتر شود.

تصمیم گل‌محمدی کمک حال پرسپولیس شد/خط‌ونشان یک مدافع برای استقلال

اشتباه بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربه پنالتی فصل پیشین باعث شد تا گل محمدی ترجیح دهد پنالتی‌هایش را بازیکنان خارجی بزنند و اینگونه ضمن حفظ آرامش سرخپوشان بیشترین بازدهی را از داشتن ضربات پنالتی برای خود کند.

حالا مدافع تنومند پرسپولیس با انگیزه‌ای مضاعف برای تکرار گلزنی مقابل استقلال تهران آماده می‌شود تا شاید بتواند اولین خارجی رقابت دو تیم محسوب شود که هم در دیدار رفت و هم بازی برگشت موفق به گلزنی شده است.

گولسیانی حالا با ۶ گل زده به عنوان بهترین گلزن این تیم شناخته می‌شود تا سرخ هابر خلاف سال‌های گذشته این بار یک مدافع را به عنوان بازیکن گلزن خود به لیگ برتر معرفی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1150732

مهمترین اخبار ایران و جهان: