نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 13:25

مهار آتش سوزی مهیب کارخانه بزرگ الکترو استیل مشهد با تلاش ۱۵۰ آتش نشان

معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی گسترده کارخانه بزرگ الکترو استیل با تلاش پنج ساعته ۱۵۰ آتش نشان مشهدی مهار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،  آتشپاد دوم مهدی رضایی اظهار کرد: آتش سوزی گسترده کارخانه بزرگ الکترو استیل با تلاش پنج ساعته ۱۵۰ آتش نشان مشهدی مهار شد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود: این آتش سوزی در شرایط توسعه به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بیش از ۱۵۰ آتش نشان و ۶۰ خودرو عملیاتی اطفائ حریق سبک و سنگین و خودروهای بیل میکانکی آتش نشانی مشهد و همچنین ۳۰ دستگاه تانکر آبرسانی شهرداری نیز برای پشتیبانی به محل اعزام شدند.

 

 

وی گفت: با تلاش آتش نشانان  این حریق از شرایط خطر خارج شده و عملیات لکه گیری و کاوش در محل در حال انجام است و خوشبختانه با تلاش آتش نشانان از وقوع انفجارهای احتمالی مخازن مواد شیمیایی در داخل این کارخانه جلوگیری بعمل آمد.

 رضایی خاطرنشان کرد: همچنین ترافیک سنگین در محل به دلیل توقف شهروندان به منظور مشاهده محل و گرفتن فیلم، عملیات نیروهای پشتیبان را با مشکل مواجه کرده بود که با هماهنگی لازم با پلیس راهور مسیر غرب به شرق بزرگراه پیامبر اعظم مسدود گردید.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: این حریق هیچ گونه تلفات جانی و مصدوم نداشته است و برآورد می‌شود عملیات لکه گیری و کاوش تا عصر امروز در محل ادامه داشته باشد و علت دقیق حادثه پس از بررسی های کارشناسان مربوطه اعلام می‌گردد.

تشکر فرماندار از نیروهای امدادی و آتش‌نشانان

همچنین محسن داوری از روند عملیات اطفای حریق این کارخانه تولیدی در جاده مشهد به قوچان بازدید و از تلاش نیروهای امدادی و آتش‌نشانان تشکر کرد.

فرماندار مشهد افزود: پس از اتمام عملیات اطفای حریق بررسی علت بروز آتش سوزی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1127176

مهمترین اخبار ایران و جهان: