نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 23:35

۲.۹ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آذربایجان غربی توزیع شد

ارومیه - سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از توزیع دو هزار و ۹۴۰ بسته معیشتی و غیرمعیشتی بین خانواده های نیازمند و کم برخوردار شهری و روستایی استان خبر داد.

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در برنامه‌های نوروزی و رمضانی داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، دو هزار و ۹۴۰ بسته معیشتی و غیر معیشتی در میان خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار شهری و روستایی در قالب پویش هلال رحمت توزیع شد.

وی با اشاره به اجرای طرح پویش هلال رحمت با تهیه دو هزار ۹۴۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۳۴ میلیارد ریال و توزیع آن در میان نیازمندان به مناسبت ایام نوروز و ماه رمضان عنوان کرد: هرساله مقارن با آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان برای دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار، با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان، اقدام به تهیه بسته‌های غذایی و توزیع در میان گروه‌های هدف کنند.

محبوبی افزود: از آغاز پویش ملی هلال رحمت و همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تا ۷ فروردین ماه سال جاری، تعداد دو هزار و ۹۴۰ بسته معیشتی و غیر معیشتی به ارزش ۳۴ میلیارد ریال، به همت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر و با کمک خیرین استان در میان نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار توزیع شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1113132

مهمترین اخبار ایران و جهان: