نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 16:33

افتخارآفرینی کشتی گیران تایبادی در مسابقات بین المللی ترکیه

رئیس هیئت کشتی تایباد گفت: ۲ ملی پوش نوجوان تایبادی موفق به کسب مدال برنز مسابقات بین المللی کشتی نوجوانان ترکیه شدند.

رجب سالاری در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: امیرمحمد نوازی و مرصاد شاکری، ۲ کشتی گیر تایبادی، که در تیم ملی کشورمان حضور دارند، موفق به کسب مدال برنز مسابقات بین المللی کشتی نوجوانان ترکیه شدند. 

رئیس هیئت کشتی تایباد افزود: این ملی پوشان نوجوان در بخش کشتی آزاد این رقابت های بین المللی شرکت داشتند و توانستند افتخارآفرینی کنند. 

وی ادامه داد: امیرمحمد نوازی در وزن ۵۱ کیلوگرم در دور اول با پیروزی مقابل حریف ترکیه ای و در دور دوم با مغلوب شدن مقابل کشتی گیر قزاقستانی به گروه بازنده ها رفت. او در این گروه با غلبه بر حریف اتریشی راهی دیدار رده بندی شد و در این دیدار مقابل حریف ترکیه ای با نتیجه ۶ بر ۰ و ضربه فنی پیروز شد که به مدال برنز دست یافت. 

سالاری بیان کرد: همچنین مرصاد شاکری در وزن ۱۱۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم حریف ترکیه ای را شکست داد و ضمن راه یافتن به مرحله نیمه نهایی مغلوب دیگر کشتی گیر ترکیه ای شد. او در دیدار رده بندی با نتیجه ۱۰ بر ۸ کشتی گیر ترکیه ای را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید. 

شایان ذکر است که رقابت های بین المللی کشتی نوجوانان جام پیروزی ترکیه روزهای هفتم تا نهم اردیبهشت ماه در شهر آنتالیا برگزار شد و در پایان تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب چهار مدال طلا، ۲ مدال نقره و سه مدال برنز و ۱۹۳ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1178532