نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 17:17

اجرای پویش ملی «مقلوبه و قصه‌های قدس» در اردبیل

اردبیل-کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای پویش ملی «مقلوبه و قصه‌های قدس» بمناسبت روز جهانی قدس در اردبیل خبر داد.‌

سارا حقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در سخنانی با گرامی داشت روز جهانی قدس، از اجرای پویش ملی «مقلوبه و قصه‌های قدس» در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: با هدف آگاهی بخشی به نسل جوان در خصوص مسئله قدس و روایت‌گری مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین، فعالیت فرهنگی در قالب پویش ملی «مقلوبه و قصه‌های قدس» در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال می‌خواهیم به بهانه پخت غذای «مقلوبه فلسطینی»، برای خانواده و فرزندانمان از فلسطین و مقاومت روایت کنیم تا مظلومیت و حقانیت مردم فلسطین بازگو شده و همگان حمایت خود را از برادران دینی در بیت المقدس و همچنین نفرت و انزجار خود از رژیم غاصب اسرائیل را اعلام کنیم.

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به شرایط شرکت در این پویش اشاره کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این دعوت بزرگ، تا عید فطر برای افطار «مقلوبه» (تهچین ایرانی) درست کرده و ضمن بیان داستان قدس و بچه‌های قهرمان فلسطینی، آثار خود را در قالب ویدئو یا پادکست یک تا سه دقیقه برای حرف آورد ارسال کنند.

حقی گفت: محدودیت تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در پیام رسان های ایتا و شاد به یکی از شماره‌های ۰۹۱۴۵۹۴۵۳۷۰، ۰۹۱۴۷۴۵۸۸۳۸، ۰۹۹۱۷۲۲۹۴۶۸، یا به آدرس harfavard_ardabil1@ در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

وی افزود: در پایان از آثار برتر و شرکت کنندگانی که بیشترین آثار را ارسال کنند با اهدای هدایایی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تجلیل می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145832

مهمترین اخبار ایران و جهان: