نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 17:47

مادر شهید دانیال رضازاده: امیداورم خون فرزندم حتی شده یک نفر را به خدا نزدیک‌تر کند

مادر شهید دانیال رضازاده می‌گوید: خبر شهادت فرزند سخت و جانسوز است، اما خودم را با این جمله آرام کردم که «پسرم به آرزویش رسید».

خبرگزاری فارس، مشهد: «حالا که خون جوان من ریخته شده، امیدوارم یک نفر به راه راست هدایت شود.» این جمله‌ای است که مادر یک جوان ۲۳ ساله به خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد می‌گوید. جوانی مشهدی، که کمتر از یک ماه پیش در دفاع از وطن توسط اغتشاشگران به شهادت رسید؛ شهید دانیال رضازاده. 

صبح امروز، پس از گذشت یک ماه از شهادت مظلومانه او، قاتلش که علاوه بر دانیال، حسین زینال زاده را در خیابان حرعاملی مشهد به شهادت رسانده و ۴ نفر دیگر را مجروح کرده بود، در محل این جنایت اعدام شد. 

مادر شهید رضازاده می‌گوید: برای من خیلی مهم است حالا که خون جوان من ریخته شده، باعث شود حتی یک نفر به خدا نزدیک‌تر شود.

 این مادر با داغ تک فرزندش بر سینه، دعا می‌کند که آنان که کمر به ناامنی در کشور بسته‌اند به راه راست هدایت شوند.

او می‌گوید خبر شهادت فرزند سخت و جانسوز است، اما خودم را با این جمله آرام کردم که «پسرم به آرزویش رسید».

مادر شهید دانیال زاده ادامه می‌دهد: دانیال، بیشتر از هرچیز در زندگی‌اش برای رهبری ارزش قائل بود و همیشه می‌گفت پشتیبان ولایت فقیه باشید. او روی مسئله حجاب نیز بسیار حساس بود و همیشه تاکید می‌کرد ما شهید داده‌ایم تا حجاب از سر ناموسمان برداشته نشود.

دانیال برای ازدواجش هم همینطور بود، کسی را می‌خواست که هم کفو خودش، چادری و مذهبی باشد. پابه پایش در هیات ها حاضر شود و خسته نشود.

دانیال از کودکی با حسین رفیق بود. رفاقتی که از همسایگی باهم شروع شد و به شهادت در راه دفاع از امنیت میهن رسید. از اردوهای جهادی، راهیان نور و پایگاه‌های بسیج که این دو رفیق را باهم دیدند تا خیابان حرعاملی مشهد، که میعادگاهشان برای دیدار با سید شهیدان شد.

این مادر شهید همچنین می‌گوید: شهادت برای دانیال همیشه مهم بود و می‌گفت کاش اربابم امام حسین(ع) دستم را بگیرد تا من به آرزویم برسم.

او در پایان گفت: خداراشکر، که پسرم در راه دفاع از جان و مال و امنیت مردم به آرزویش رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 906732

مهمترین اخبار ایران و جهان: