نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 20:37

دشمن در هدایت فکر جوانان سرخورده شده است

اردبیل- فرمانده جبهه مقاومت و دوران دفاع مقدس گفت: دشمن در چند ماه اخیر از تحریک نوجوانان و جوانان در اغتشاشات و آشوب‌های خیابانی سرخورده شده و به نقطه یأس رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی‌اقدم عصر دوشنبه در همایش ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس اردبیل اظهار کرد: تمام رسانه‌ها و فرماندهان جنگ نرم دشمن در سه ماه اخیر پای کار بودند تا به اشکال مختلف تحریک جوانان و نوجوانان را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند اما در نهایت همه این تلاش‌ها جز خفت و خواری برای رسانه‌های بیگانه و معاندان چیز دیگری به همراه نداشته است.

وی میدان جنگ نرم را میدان سخت و دارای پیچیدگی‌های بسیار زیاد عنوان کرد و گفت: دشمن امروز با حیله‌ها و حربه‌های رنگارنگ به سراغ نوجوانان و جوانان آمده تا انحراف افکار و اندیشه‌ها را انجام دهد اما از این اصل غافل بوده که حقیقت جمهوری اسلامی ایران، حقیقت همراهی مردم و پشتوانه معنوی است.

فرمانده جبهه مقاومت و دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در این سه ماه استکبار جهانی از آمریکا تا کشورهای اروپایی دست به دست هم دادند تا جمهوری اسلامی ایران را به نقطه تسلیم و فشار همه‌جانبه بکشند اما نمی‌دانند که حقیقت جمهوری اسلامی ایران، حقیقت بصیرت و آگاهی مردمی است که هزاران شهید و جانباز دادند تا این کشور زنده و بالنده بماند.

نوعی‌اقدم خط سیر دشمن را در آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر، ایجاد تردید و توجه به اصل مسئله شبهه‌افکنی توصیف کرد و افزود: مقام معظم رهبری بالاتر و جلوتر از همه دلسوزان نظام با تبیین مواضع دشمن و بیان حقایق پشت پرده این ماجراجویی‌ها سعی کردند تا واقعیت‌ها را برای مردم ایران بازگو کنند.

فرمانده جبهه مقاومت و دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز نیز وظیفه ایثارگران، پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس است تا با بیان حقایق هشت سال جنگ، گسست احتمالی را ترمیم کرده و اجازه ندهند تا دشمن در بنیان اعتقادی و ارزشی جوانان و نوجوانان خدشه و خلأیی به وجود آورند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 906976

مهمترین اخبار ایران و جهان: