نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 21:51

تسهیلات سفر رئیس جمهور یک فرصت ویژه برای تولید و اشتغال کرمانشاه

کرمانشاه- سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه از تسهیلات سفر رئیس جمهور به عنوان یک فرصت ویژه برای تولید و اشتغال کرمانشاه یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوحید محمدی بعد از ظهر دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان که با حضور مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد، اظهار کرد: تسهیلات بسیار ارزشمندی که در سفر رئیس جمهور برای کمک به طرح‌ها و پروژه‌های استان کرمانشاه در نظر گرفته شده یک فرصت بزرگ برای کمک به رونق تولید و اشتغال در استان است.

وی افزود: با توجه به نرخ بالای بیکاری در کرمانشاه این تسهیلات ارزشمند باید به شکل مناسب جذب شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: بانک‌ها متعهد به پرداخت تسهیلات به طرح‌های معرفی شده بر اساس سهمیه اعتباری مصوب در کمترین زمان ممکن هستند.

محمدی تاکید کرد: نحوه پرداخت تسهیلات سفر از سوی نهاد ریاست جمهوری به شکل منظم رصد می‌شود و هر بانکی که در پرداخت این تسهیلات اجتناب و یا اهمال کند باید به شکل مکتوب دلایل آن را عنوان کرد تا تصمیم لازم در مورد نحوه برخورد با موضوع گرفته شود.

وی گفت: برخی طرح‌های معرفی شده از دریافت تسهیلات انصراف داده‌اند که سریعاً طرح‌های جایگزین به بانک‌های عامل معرفی می‌شود.

محمدی اضافه کرد: بانک‌های عامل در کنار پرداخت تسهیلات مصوب سفر باید تسهیلات تکلیفی خود را هم طبق برنامه به متقاضیان پرداخت کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 920776

مهمترین اخبار ایران و جهان: