نیوز سیتی!
09 آذر 1401 - 22:44

بخشودگی هزینه ورودی تیم‌های کردستان به لیگ‌های کشوری هندبال

سنندج- رئیس فدراسیون هندبال گفت: با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان کردستان و هیئت هندبال استان، هزینه ورودی تیم های کردستانی در لیگ های کشوری بخشیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پاکدل چهارشنبه شب رئیس فدراسیون هندبال در دیدار با استاندار کردستان با اشاره به حضور ورزشکاران کردستانی در بدنه تیم‌های ملی هندبال، اظهار داشت: خوشبختانه کردستان یکی از موفق‌ترین استان‌ها در رشته هندبال است و در هر ۲ بخش بانوان و مردان و رده‌های سنی مختلف نمایندگانی از این استان حضور دارند.

وی افزود: هندبال ایران در چند سال اخیر موفقیت‌های بزرگی را در عرصه‌های فراملی به دست آورد که صعود بانوان هندبالیست به مرحله یک هشتم نهایی در رقابت‌های قهرمانی جهان برای نخستین بار در تاریخ این رشته یکی از این موارد بود و ورزشکاران کردستانی نیز در کسب این موفقیت سهم داشتند.

پاکدل خاطرنشان کرد: استان کردستان از لحاظ استعداد و امکانات سخت افزاری کمبودی ندارد و این جای خوشحالی است اما می‌طلبد مسئولان با همکاری بیشتر زمینه حضور بخش خصوصی در عرصه حمایت از تیم‌های استان در لیگ‌های کشوری را فراهم کنند.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان کردستان و هیئت هندبال استان، هزینه ورودی تیم‌های کردستانی در لیگ‌های کشوری بخشیده شد و در این راستا هزینه‌ای از تیم‌های کردستانی دریافت نمی‌شود.

پاکدل افزود: کردستان دارای استعدادهای فراوانی است و در صورت حل مشکل حامی بخش مالی، ورزشکاران این استان می‌توانند در سطح ملی و فرا ملی بدرخشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 890732

مهمترین اخبار ایران و جهان: