نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 00:15

۱۸۰ طرح تأمین‌اجتماعی در کشور اجرا می شود

ارومیه-رئیس سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در حال حاضر ۱۸۰ پروژه در حال ساخت، توسعه، ایجاد و بهسازی داریم که بخش عمده این پروژه‌ها، مراکز درمانی با اولویت مناطق کمتر برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، میرهاشم موسوی عصر چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تأمین اجتماعی میاندوآب گفت: ارتقای شعبه تأمین‌اجتماعی میاندوآب یکی از موضوعاتی است که با توجه به آمار مراجعین و عملکرد شعبه قابل انجام است.

رئیس سازمان تأمین‌اجتماعی کشور با بیان اینکه شعبه میاندوآب، به جهت ساختار و تشکیلات، متناسب با شعب تیپ ممتاز ارتقا یابد، گفت: برای جذب نیروی جدید در شعبه تأمین‌اجتماعی نیز در آزمون استخدامی که مهرماه برگزار شد؛ پیش‌بینی لازم انجام شده و پس از ارتقای تیپ نیز در صورت نیاز، جذب نیرو در آزمون‌های آینده انجام خواهد شد.

وی به مطالبات و درخواست‌های بازنشستگان نیز اشاره کرد و افزود: درخواست‌های وام از سوی بازنشستگان این منطقه نیز مطابق طرح تسهیلات ۱۲ میلیونی در سراسر کشور پرداخت خواهد شد.

موسوی از خریداری و تحویل برخی تجهیزات پزشکی موردنیاز مرکز درمانی میاندوآب خبر داد و تصریح کرد: تجهیزات تصویربرداری، آزمایشگاه، چشم‌پزشکی انجام شده و هرآنچه تجهیزات پزشکی در این مرکز نیاز باشد، در اسرع وقت تأمین می‌شود و در زمینه تجهیزات پزشکی مشکلی وجود ندارد.

رئیس سازمان تأمین‌اجتماعی کشور با بیان اینکه عمده‌ترین محدودیت ما برای توسعه خدمات درمانی در میاندوآب همچون بسیاری از مناطق کم برخوردار کشور؛ محدویت در جذب کادر تخصصی درمانی است، گفت: به‌محض اینکه جذب پزشک متخصص در هر رشته‌ای انجام شود، تجهیزات موردنیاز در اسرع وقت تأمین می‌شود و در زمینه تأمین تجهیزات مرکز درمانی میاندوآب اقدامات خوبی طی ماه‌های اخیر صورت گرفته است که باید با جدیت ادامه یابد و هر پزشک متخصصی که امکان جذب آن فراهم باشد؛ تجهیزات مورد نیاز تأمین می‌شود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، گفت: ما در شهرستان میاندوآب از سازمان تأمین‌اجتماعی می‌خواهیم که شعبه را به تیپ ممتاز و مرکز درمانی را به پلی‌کلینیک ارتقا دهند و تجهیزات و نیروی تخصصی را نیز متناسب با این جایگاه فراهم کنند.

مهدی عیسی‌زاده تصریح کرد: انتظار داریم در طرح بندر خُشک که برای جابجایی سریع محصولات کشاورزی منطقه و استان‌های همجوار در حال طراحی و اجراست؛ شستا سرمایه‌گذاری کند.

علی پیام فرماندار میاندوآب نیز خواستار توسعه و تقویت زیرساخت‌های درمانی تأمین اجتماعی در میاندوآب شد و گفت: برای رفع مشکلات درمانی شهرستان باید شاهد تسریع در روند توسعه زیرساخت‌های درمانی باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 925632

مهمترین اخبار ایران و جهان: