نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 16:57

برگزاری جام «شهدای رسانه کشور»به میزبانی قم اقدام مطلوبی است

قم- نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جام شهدای رسانه کشور به میزبانی استان قم اقدام شایسته ای است که امیدواریم به نحو مطلوب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری ظهر شنبه در دیدار مسئولان برگزاری جام شهدای رسانه در استان قم اظهار داشت: برگزاری جام شهدای رسانه کشور به میزبانی استان قم اقدام شایسته ای است که امیدواریم به نحو مطلوب برگزار شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با فراکسیون‌های ورزش و فرهنگی مجلس شورای اسلامی برای همکاری نهادهای مرتبط در برپایی جام شهدای رسانه کشور مذاکره خواهیم کرد و تلاش می‌شود تا این موضوع را در شورای برنامه ریزی استان قم نیز دنبال کنیم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه شهر مقدس قم در کشور ابراز داشت: برگزاری جام شهدای رسانه کشور که با حضور خبرنگاران استان‌های مختلف برگزار می‌شود فرصت مناسبی است تا ظرفیت‌های این استان به خصوص ویژگی‌های معنوی و مذهبی شهر مقدس قم به آنان شناسانده و ضرورت دارد تا در کنار برگزاری مسابقات، برنامه‌های فرهنگی نیز پیش بینی شود.

در ابتدای این دیدار نیز مسئولان برگزاری نخستین دوره جام شهدای رسانه کشور گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده در این راستا ارائه کردند.

جام شهدای رسانه در رشته فوتسال با حضور تیم‌هایی از خبرنگاران استان‌های مختلف، اواخر بهمن ماه امسال به میزبانی خانه مطبوعات استان قم برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 930932

مهمترین اخبار ایران و جهان: