نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 12:44

اختصاص ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار سفر رییس جمهور به شهرستان زنجان

زنجان-فرماندار شهرستان زنجان گفت: از محل اعتبارات اولین سفر استانی رئیس جمهور به استان چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از ۴۸ پروژه اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز خالقی روز شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان زنجان با اشاره به مصوبات حوزه عمرانی اولین سفر رئیس جمهور به استان زنجان که در آذر سال ۱۴۰۰ انجام شد، گفت: کل اعتبار ابلاغی به شهرستان در این سفر ۱۱ هزار میلیارد ریال در راستای تکمیل و احداث ۶۷ پروژه عمرانی بوده که تاکنون چهار هزار میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

وی افزود: از چهار هزار میلیارد ریال تخصیص یافته نیز حدود سه هزار و ۱۳۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

خالقی ادامه داد: امیدواریم هرچه سریعتر اعتبارات ابلاغی باقی مانده به استان نیز تخصیص و پرداخت شود تا شاهد تسریع در اجرای طرح های مصوب باشیم.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به سفر مقامات کشوری به زنجان، گفت: اعتبارات اختصاص یافته در این سفرها، فرصت بسیار مغتنمی در راستای توسعه و آبادانی شهرستان به شمار می رود.

خالقی خاطرنشان کرد: هنر مدیریتی ایجاب می کند مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان با جدیت کامل، پیگیر استیفای این اعتبارت باشند تا مردم طعم خدمت رسانی دولت مردمی را بچشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 915432

مهمترین اخبار ایران و جهان: