نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 18:09

ویژه برنامه‌های هفته بصیرت در شهرکرد برگزار می شود

شهرکرد_رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ویژه برنامه‌های ۹ دی و هفته بصیرت از دوم دی ماه امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی انصاری ظهر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ و نشر آثار دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه، کسانی که نسبت به این نظام و انقلاب کینه و دشمنی دارند، مرتب برنامه‌های خود را دیکته می‌کنند اظهار کرد: آن‌هایی که حقیقت انقلاب را درک کرده‌اند برای روشنگری هیچ اقدامی نمی‌کنند این در حالیست که ما باید با جهاد تبیین اقدامات دشمن را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه هر کدام باید به‌عنوان یک سفیر و راوی انقلابی به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازیم تصریح کرد: کار کردن و تلاش برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب ضرورت دارد.

انصاری با اذعان بر اینکه ویژه برنامه‌های ۹ دی و هفته بصیرت از دوم دی ماه امسال آغاز می‌شود گفت: یک برنامه شاخص به مناسبت حضور پُرشور و به‌هنگام مردم چهارمحال و بختیاری در فتنه ۸۸ در تاریخ هشتم دی ماه در مصلی بزرگ شهر شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها و نشست‌های بصیرتی و تبیینی باید از سوی دستگاه‌ها اعلام و اجرا شود گفت: هر دستگاهی باید پنج برنامه شاخص برای گرامیداشت ۹ دی‌ماه داشته باشند.

انصاری با اشاره به اینکه نباید از کنار ایام الله ملی و مذهبی به سادگی گذر کنیم خاطر نشان کرد: در گذشته در این خصوص کوتاهی‌هایی صورت گرفت که دیگر نباید تکرار شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 913032

مهمترین اخبار ایران و جهان: