نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 14:15

مجموعه ورزشی انقلاب زنجان میزبان شهید گمنام

زنجان'مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب از یک شهید گمنام خبر داد

جواد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با یادآوری اینکه مجموعه ورزشی انقلاب زنجان در روز ۶ دی‌ماه، مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان یک شهید گمنام خواهد بود، اظهار کرد: قرار است پیکر این شهید گمنام در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان به خاک سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه از سوم دی‌ماه تا سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص)، استان زنجان میزبان سه شهید گمنام خواهد بود که مجموعه ورزشی انقلاب، میزبان یکی از این سه شهید والامقام است، ادامه داد: خوشبختانه این افتخار نصیب جامعه ورزشی استان زنجان شد که بتوانیم میزبان یکی از شهدای گنام در مجموعه ورزشی انقلاب باشیم.

این مسئول در خصوص زمان تدفین پیکر پاک شهید گمنام در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده است این مراسم در ساعت ۱۵ روز ۶ دی‌ماه و با حضور اعضای هیئت‌های ورزشی استان، سمن‌ها و نیز سایر اقشار مردم در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه شهدا جزو افتخارآفرینان این مرز و بوم بوده و میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب زنجان از این شهید گمنام می‌تواند برکت زیادی را برای جامعه ورزشی استان به همراه داشته باشد، افزود: در طول دوران دفاع‌مقدس شاهد جان‌فشانی جامعه ورزشی در دفاع از میهن اسلامی بودیم.

گفتنی است، شهید گمنامی که قرار است فردا در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان به خاک سپرده شود، ۲۲ ساله بوده و در مردادماه سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۳ در مهران به فیض شهادت نایل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 935732

مهمترین اخبار ایران و جهان: