نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 11:27

تکمیلی بیش از ۱۷ سامانه الکترونیکی در شهرداری ضروری است

اردبیل - سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: برای مبارزه با فساد اداری در شهرداری تکمیل بیش از ۱۷ سامانه الکترونیکی با بودجه ملی ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سلامت صفری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای شهر اظهار کرد: برای تکمیل سامانه‌های ۱۷ گانه مربوط به سیستمی کردن مبارزه با فساد اداری در شورا و شهرداری در قالب شهردار الکترونیک و حرکت به سمت شهر هوشمند نیاز به ردیف ملی و کمک دولت داریم.

وی با قدردانی از حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن شورای شهر اردبیل تصریح کرد: توجه مسئولین به وضعیت معیشتی مردم و کاستن از فشار کمرشکن نیاز به نسخه پیچی در سطح ملی دارد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل به ضرورت مطالعه و در برنامه قرار گرفتن تعریض و ساماندهی رودخانه سلمان آباد اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات ماندگار در مناطق کم برخوردار مطالعه و تعریض و ساماندهی حریم رودخانه سلمان آباد از گلمغان تا کلخوران است که بحث از توان شورا و شهرداری خارج بوده و نیاز به مساعدت و عنایت مسئولین استانی و منابع ملی را دارد.

صفری به ضرورت مبارزه با فساد اداری به‌صورت سیستمی و زیرساختی اشاره کرد و گفت: مبارزه با فساد اداری نیاز به زیرساخت‌هایی دارد که چندسال است در سرفصل برنامه‌های شورا و شهرداری است ولی با بودجه قطره چکانی این هدف تحقق نمی‌یابد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: مطالعه قطار شهری از مسیر رودخانه بالیخلو چای از کارشناسان تا سمت فرودگاه از دوره چهارم شورا پیشنهاد شده ولی تاکنون نیمه تمام مانده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 927832

مهمترین اخبار ایران و جهان: