نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 09:54

کمیسیون عمران مجلس امروز به غرب هرمزگان سفر می کند

احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: کمیسیون عمران مجلس امروز به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه راه به این منطقه سفر می کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس امروز به منظور بازدید از پروژه های زیرساختی حوزه راه در غرب هرمزگان و افتتاح چند پروژه به بندرلنگه و بستک سفر می کنند.

وی در این باره افزود: در دو سال اخیر کارهای عمرانی بسیار خوبی در منطقه غرب استان انجام گرفته و به منظور به ثمر رساندن این پروژه‌ها که یکی از مطالبات اساسی مردم این منطقه بوده، تاکنون چندین بار مسؤولان عالی کشور را برای تأمین اعتبار و درک نیاز به تکمیل سریع تر پروژه‌ها به منطقه آورده‌ایم که از جمله آنها 3 بار بازدید اعضای کمیسیون عمران و نیز معاونان وزارت راه را می‌توان نام برد.

به گفته جباری، امروز رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس در سفر به غرب هرمزگان، پل ورودی بندر چارک را افتتاح خواهند کرد که ظرف 22 ماه اخیر و با بیش از 30 میلیارد تومان اعتبار ساخته شده و یکی از اصلی‌ترین نیازهای منطقه چارک برای رفع گرفتاری مردم در زمان وقوع بارش‌های سیلابی بود.

این عضو کمیسیون عمرانی مجلس اضافه کرد: پل ارمک نیز امروز مورد بازدید قرار خواهد گرفت که بخش های پایانی احداث را طی می‌کند و به امید خدا تا نوروز به بهره برداری می‌رسد.

نماینده غرب هرمزگان همچنین از افتتاح 5 کیلومتر از راه جناح به فرامرزان در این سفر خبر داد و گفت: 10 کیلومتر جدید از این پروژه مهم نیز امروز کلنگ زنی می‌شود.

جباری، بازدید نمایندگان کمیسیون عمران از وضعیت جاده دژگان به لمزان به عنوان بخشی از کریدور لامرد – بندرخمیر در شهرستان بندرلنگه را نیز از جمله اقدامات امروز برشمرد و تصریح کرد: اصلاح و بهسازی محور بستک – لار را نیز امروز مورد بازدید قرار خواهیم داد تا بتوانیم اعتبار آن را تأمین و کار را شروع کنیم.

وی در پایان گفت: پروژه های عمرانی بزرگی در غرب هرمزگان در حال اجرا است که از جمله آن گازرسانی به بندرلنگه، پل گوده گز (در مراحل پایانی ساخت)، بیمارستان بستک، پل ارمک، اصلاح و بهسازی مقاطع متعدد جاده‌ای و ... را مورد اشاره قرار داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 962132

مهمترین اخبار ایران و جهان: