نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 13:52

توزیع 623 بخاری گازسوز در بین مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از توزیع 623 بخاری گازسوز در بین مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان خبر داد.

ابراهیم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از توزیع ۶۲۳ بخاری گازسوز در بین  مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون در چهار مرحله لوازم ضروری زندگی شامل آبگرمکن گازی، بخاری گازسوز، یخچال و کولرآبی میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری افزود: لوازم ضروری زندگی در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان فاقد این لوازم توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست، ۳۰۰ دستگاه کولر آبی و ۱۰۰ دستگاه بخاری گازسوز میان مددجویان توزیع شده است.

محمدی با اشاره به توزیع کولر آبی، یخچال و بخاری گازسوز در مرحله دوم، عنوان کرد: همزمان با دهه امامت و ولایت نیز ۹۱۷ دستگاه کولر آبی، ۳۲۳ دستگاه یخچال و سه هزار و ۳۵۰ دستگاه بخاری گازسوز به دست خانواده‌های نیازمند رسید. 

وی بابیان اینکه در مرحله سوم نیز یک هزار و۲۲۵ دستگاه آبگرمکن گازی دیواری میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد، گفت: در این مرحله نیز ۶۲۳ بخاری گازسوز در اختیار مددجویان کمیته امداد استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 990476

مهمترین اخبار ایران و جهان: