نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 18:14

لیگ برتر والیبال| گیتی‌پسند بازی و جایگاهش را به حریف اردکانی واگذار کرد

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر مقابل ایفاسرام اردکان شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیستم لیگ برتر والیبال عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد که تیم گیتی‌پسند اصفهان میزبان ایفاسرام اردکان بود.

محمد بربست، شادمهر کمایی، مصطفی رئیسیان، مصطفی نجفی، محمد باقری، امیرحسین ساداتی، رمضان صحبتی، مهران توانا، امیر کرمی، مرصاد آقاجانی، مجید ریگی، محمد مشیدی، سهند اله‌وردیان و حسین ولایی بازیکنان گیتی‌پسند در این دیدار بودند.

در دست نخست ایفاسرام خیلی زود فاصله چند امتیازی را ایجاد کرد و در ادامه شاگردان سعید عقیلی در گیتی‌پسند نتوانستند امتیازات عقب افتاده را جبران کنند و این دست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود ایفاسرام به پایان رسید.

در دست دوم اما هر ۲ تیم بازی نزدیک و متعادلی را انجام دادند و تا امتیازات پایانی بازی برابر پیش می‌رفت اما این ایفاسرام بود که توانست با تجربه بازیکنان خود در امتیازات پایانی، با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ گیتی‌پسند را شکست دهد.

در دست سوم ابتدا بازی پایاپای دنبال شد اما رفته رفته مهمان اختلاف امتیاز ایجاد کرد و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید تا گیتی‌پسند با نتیجه ۳ بر صفر مقابل ایفاسرام اردکان شکست بخورد.

به این ترتیب گیتی‌پسند یازدهمین شکست خود در لیگ برتر تجربه کرد و با ۲۷ امتیاز به رده نهم جدول سقوط کرد؛ ایفاسرام نیز با کسب دهمین برد خود با ۳۰ امتیاز جای گیتی‌پسند در رتبه هشتم را گرفت.

گیتی‌پسند که موفق شده لبنیات هراز آمل، صدرنشین لیگ، شهداب یزد تیم دوم جدول رده‌بندی و نیان الکترونیک حریف مستقیم خود برای حضور در پلی‌آف را به صورت متوالی شکست دهد، با تحمل باخت مقابل هورسان رامسر در هفته گذشته و ایفاسرام اردکان در بازی امروز، از منطقه صعود به پلی‌آف دور شد.

لازم به ذکر است، این دیدار در سالن شهدای مخابرات اصفهان برگزار شد و بعد از مدت‌ها با صدور مجوز از سوی سازمان لیگ والیبال، هواداران اصفهانی توانستند بازی گیتی‌پسند را از نزدیک تماشا کنند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 991232

مهمترین اخبار ایران و جهان: