نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 20:59

دستگاه‌های اجرایی خراسان‌شمالی در حوزه قاچاق کالا سهل‌ انگاری نکنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: سهل انگاری دستگاه های اجرایی متولی استان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان اظهارکرد: سهل انگاری دستگاه های اجرایی متولی استان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا پذیرفتنی نیست لذا مدیران در این خصوص مدیریت درست را اعمال کنند.

وی با بیان اینکه خرید کالاهای قاچاق آسیب های بسیاری را در پی دارد، گفت: ضربه زدن به تولید و اشتغالزایی در سطح جامعه مهم ترین آسیب این بخش است که ضروریست با انجام کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی های مستمر از این اقدام جلوگیری شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه قاچاق کالا، تولید داخل کشور را تضعیف می کند، افزود: علاوه بر آن، سرمایه نظام نیز با قاچاق کالا هدر می رود که برای بهبود شرایط تولید و حفظ شرایط کار باید هماهنگ شده عمل کرد تا بتوان مقوله قاچاق کالا را مهار کرد.

ناهیدی با اشاره به این نکته که خراسان‌شمالی در مبادی ورودی قاچاق کالا نیست، ادامه داد: شگرد های قاچاق کالا و ابزارهای به کار برده شده در آن بسیار متنوع است که در هر بخشی، ماموریت ها باید منسجم تر شکل گیرد که نیازمند همکاری و همسویی دستگاه‌های متولی هستیم.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 991532

مهمترین اخبار ایران و جهان: