نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 00:39

هدف رزمایش «جهادگران فاطمی» محرومیت زدایی است

گرگان- جانشین سپاه نینوای گلستان گفت: رزمایش جهادگران فاطمی در یک بخشی جهاد تبیین را در دستور کار دارد، بخشی از آن محرومیت زدایی و بخش دیگر آن امیدآفرینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سیدموسی حسینی شامگاه شنبه در مراسم افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی بسیج کارگری گلستان اظهارکرد: رزمایش جهادگران فاطمی مرحله دوم خودش را پشت سر می‌گذارد که این رزمایش در ابتدای سال ۱۴۰۱ با استقبال بی نظیر گروه‌های جهادی در گلستان و در کشور رو به رو شد و با مطالبه اعضای گروه جهادی شاهد رزمایش جهادگران فاطمی دو در قشر بسیج کارگری گلستان هستیم.

جانشین سپاه نینوای گلستان افزود: در دل جنگ ترکیبی، جنگی شناختی تعریف شده است که در نوک پیکان آماج دشمنان قرار دارد.

وی بیان کرد: هم اکنون دشمن بستری را برای هجمه جنگ شناختی فراهم دیده که در این جنگ ذهن‌ها به تصرف در می‌آید.

حسینی ادامه داد: دو عامل در پایداری کشورها تأثیرگذار است، قدرت علمی و تاب آوری مردم که در ادبیات انقلاب اسلامی به آن مقاومت می‌گویند؛ این امر منجر به پایداری و قوام کشور در برابر مشکلات شده است.

جانشین سپاه نینوای گلستان اضافه کرد: دشمن می‌خواهد اقتدار علمی ما را ضعیف جلوه بدهند و به نوعی هنجار را ناهنجار و ناهنجار را هنجار معرفی کنند و خودباوری را در ذهن‌ها به گونه‌ای ترسیم کنند که جوان ما از آن اقتدار علمی و خودباوری خودش عدول کرده و برسد به اینکه ما نمی‌توانیم و باید وابسته باشیم.

وی گفت: رزمایش جهادگران فاطمی در یک بخشی جهاد تبیین را در دستور کار دارد، بخشی از آن محرومیت زدایی و بخش دیگر آن امیدآفرینی است.

حسینی با بیان اینکه برگزاری رزمایش سبب تقویت انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: گروه‌های جهادی به دنبال امیدآفرینی در بین مردم هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 946632

مهمترین اخبار ایران و جهان: