نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 16:57

تشدید برخورد با متخلفان و گرانفروشان در اردبیل

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: برخورد با متخلفان و گرانفروشان با هدف کنترل قیمت کالاها و جلوگیری از افزایش آن در اردبیل تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر چهارشنبه در بازدید از بازار و مراکز فروش مواد غذایی اظهار کرد: برخورد با متخلفان و گران‌فروشان با هدف کنترل قیمت کالاها و جلوگیری از افزایش آن در اردبیل تشدید می‌شود.

وی با تاکید بر مشخص کردن نرخ روز کالاها برای مردم افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات مکلف هستند واحدهای صنفی را ملزم به نصب برچسب قیمت اجناس کنند.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در زمینه ذخیره کالا وجود ندارد به همین دلیل گران‌فروشی و افزایش خودسرانه قیمت کالاها، اقلام و اجناس به هیچ وجه قابل قبول نبوده از مردم هم تقاضا داریم هرگونه گران فروشی و برچسب گذاری قیمت را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

اعتماد اعجازی از توزیع گوشت منجمد با هدف تنظیم بازار در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تصمیم کمیته تنظیم بازار و با هدف حمایت از مصرف‌کنندگان گوشت منجمد در مراکز توزیع اردبیل عرضه می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 955176

مهمترین اخبار ایران و جهان: